Bármikor írhatsz is, email címem:
szilvi.utasbiztositas[kukac]coverme.hu
Csatolmány feltöltése
Csatolmány feltöltése
Mi ez?
Ez egy AI asszisztens amivel utasbiztosítással kapcsolatos kérdéseidet beszélheted meg a nap 24 órájában. A beszélgetést követően a felmért adataid átkerülnek az ajánlatkitöltési felületre és ott befejezheted az ajánlat elkészítését a megfelelő termék kiválasztásával.
Beszélgetés ai@Szilvivel
Az asszisztensünket nem csak a chat felületen hanem email-ben is elérheted. Megkezdett beszélgetéseddel kapcsolatban is átválthatsz email-re, lényeg, hogy az ügy azonosítódra hivatkozz a leveledben
Szakértő bekapcsolása a beszélgetésbe
Ha bármikor úgy éreznéd, hogy elakadt a beszélgetés vagy különleges kérdésed van kérheted Szilvit, hogy lépjen kapcsolatba egy humán szakértővel aki bekapcsolódik majd a beszélgetésbe. Az ő válaszát is a chat felületen fogod látni, persze megírhatod a telefonszámodat is ha úgy szeretnél velünk kapcsolatba lépni.
Kérdések / válaszok (Q&A)
Az igényeid felmérése mellett konkrét kérdéseket is feltehetsz egyes termékkel kapcsolatban, pl. Allianz milyen járatkésés szolgáltatásokat kínál? Vagy ósszehasonlító kérdéseket is feltehetsz, pl. melyik utasbiztosítás kínál autós asszisztencia szolgátatást? Jelenleg az Alfa-, Allianz-, Colonnade-, EUB-, Mapfre (MAWDY)-, Union- biztosítók utasbiztosítási csomagjairól kérdezheted az asszisztenst.
A feltöltött adatok kezelése
Nem tároljuk el a feltöltött dokumentumaidat, ezeket automatikusan töröljük.